اعدام دو برادر از یک طایفه و آماده باش پلیس آبادان

دوشنبه ۰۳ آبانماه ۱۳۹۵-۲۰۱۶-۱۰-۲۴-IranSOSـ  ۲ برادر که در یک درگیری طایفه ای متهم به قتل ۲ جوان دیگر شده بودند صبح امروز در زندان سپیدار اهواز به دار آویخته شدندبا اجرای این حکم تیم های پلیسی در منطقه سلیچ آبادان حاضر شده و تلاش کردند از درگیری ۲ طایفه جلوگیری کنند. به گزارش  هرانا به نقل از رکنا، زمستان سال ۸۹ در منطقه سلیچ آبادان ۲ طایفه بزرگ به خاطر تصادف یک خودرو وانت با عابرپیاده به جان هم افتادند.

در این درگیری بزرگ که همگی با اسلحه شکاری و جنگی به سمت هم تیراندازی می کردند ۲ پسر جوان کشته شدند و همین ماجرا باعث شد تا تیمی از ماموران پلیس آبادان برای دستگیری عاملان این تیراندازی مرگبار وارد عمل شوند.

تیم پلیسی در گام نخست موفق به دستگیری تعداد زیادی از افراد حاضر در این درگیری شدند و با وجود اینکه تعداد زیادی نیز در بیمارستان تحت درمان قرار داشتند تحقیقات فنی آغاز شد و خیلی زود ۲ برادر که عامل این تیراندازی مرگبار بودند فردای روز حادثه دستگیر شدند.

سران ۲ طایفه پس از دستگیری عاملان جنایت برای گرفتن رضایت و پایان دادن به این اختلافات دست به کار شدند اما خانواده قربانیان این جنایت اصرار به قصاص قاتلان پسرانشان داشتند و دادگاه انقلاب و عمومی آبادان این ۲ برادر به اتهام قتل به قصاص نفساعداممحکوم کردند.

ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۳ آبانماه ۲ برادر کهحسنومحسننام دارند در زندان سپیدار اهواز به دار آویخته شدند.

بنا به این گزاش، با اجرای این حکم تیم های پلیسی در منطقه سلیچ آبادان حاضر شده و با تحت نظر قرار دادن منطقه از درگیری ۲ طایفه جلوگیری کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال