اعدام سه زندانی در قروه و قزوین

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵-۲۰۱۶-۱۱-۰۸-IranSOS- صبح روز جاری دو زندانی با اتهامات قتل و مواد مخدر در زندان قروه در استان کردستان اعدام شدند. هم‌چنین روز گذشته یک زندانی متهم به قتل در زندان قزوین به دار آویخته شد. به گزارش هرانا به نقل از رکنا، یک زندانی با هویت «حسن» به اتهام قتل در سال ۹۰، صبح روز گذشته در زندان قزوین اعدام شد.

 

پس از صدور حکم این زندانی با اتهام دو قتل به دو‌بار قصاص و تایید آن، پرونده وی به اجرای احکام دادگستری استان قزوین ارسال شد و او روز دوشنبه در محوطه زندان قزوین به دار آویخته شد.

هم‌چنین سازمان حقوق بشر ایران گزارش داد، صبح روز جاری (سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه) حکم اعدام دو زندانی محکوم به مرگ در زندان قروه به اجرا در آمد.

این دو زندانی “محمد رسول حیدری” اهل قروه که به اتهام قتل عمد به اعدام محکوم شده و “بابک حسن‌زاده” اهل سردشت که با اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شده نام داشتند.یک منبع مطلع روز گذشته به سازمان حقوق بشر ایران گفته بود: “محمد رسول ۴ سال و ۸ ماه پیش بازداشت شده و بابک ۴ سال پیش. هر دو نفر حدود ۲۰ روز پیش از زندان همدان به زندان قروه منتقل شدند و تمام مدت محکومیت خود را پیش از این در زندان همدان سپری کرده‌اند.”، “بابک در جاده همدان قروه به اتهام حمل ۳۵۰ گرم شیشه بازداشت شده.”

اعدام این دو زندانی تا لحظه تنظیم این خبر از سوی رسانه‌های رسمی اعلان نشده.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال