‎ممانعت از گفتگوی کبودوند با فرزند بیمارش

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ – ملاقات کابینی،تلفنی کبودوند در روز دوشنبه با همسر و فرزند بیمارش با برخوردهای تند وخشن ماموران زندان مواجه شد. پس از گفتگوی کوتاه مدت همسر و فرزند مریض کبودوند، درخواست خانواده وی جهت تمدید مدت ملاقات با برخورد تند و خشن ماموران زندان اوین روبرو شد.ماموران با تهدید و اهانت به شخص کبودوند و خانواده‏اش، عدم تمدید مدت ملاقات را دستور دادستانی عنوان نمودند.

شایان ذکر است فرزند کبودوند دچار بیماری صعب العلاجی می باشد که وی را از تحرک زیاد منع می نماید وی پس از ده ماه به دیدار پدر شتافته بود،که متاسفانه این حادثه منجر به تشدید وضعیت روحی نامناسب او شده است.

‎شایان ذکراست مسئولین زندان از ارسال چند جلد کتاب آموزش زبان کردی که جهت تدریس برای آقای کبودوند ارسال گردیده بود ،جلوگیری به عمل آورده اند.

‎همچین طی ماه جاری مقام های امنیتی به رئیس سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان اطلاع داده اند که اتهامات جدیدی با احکام متفاوت برای ایشان در
‎راه است که به زودی به وی ابلاغ میشود.

‎سازمان دفاع حقوق بشر کردستان ضمن اعتراض شدید نسبت به ادامه حبس غیر قانونی کبودوند از مقامات جمهوری اسلامی ایران درخواست میکند به ادامه حبس و اذیت و آزار رییس زندانی سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان پایان دهند.

‎دبیرخانه سازمان دفاع دفاع از حقوق بشر کردستان

‎چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲

‎نهم اکتبر ۲۰۱۳

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال