انتشار تصویر خاتمی عامل توقیف هفته نامه بیرمی شد

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶-۲۰۱۷-۰۵-۲۴-IranSOS- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنگستان استان بوشهر گفت که بدلیل تخلف انتخاباتی دستور جلوگیری از انتشار و توزیع هفته نامه بیرمی به مدیرمسئولی یونس جعفری صادر شده است، تخلف انتخاباتی مذکور اشاره به انتشار تصویری از سیدمحمد خاتمی، رئیس جمهور سابق در این نشریه دارد.

به گزارش هرانا به نقل از ایسنا، عباس فقیه روز چهارشنبه افزود: “ویژه نامه ای از هفته نامه بیرمی روز پنجشنبه مورخه ۲۸ اریبهشت ماه که موعد قانونی تبلیغات انتخابات پایان یافته بود در حمایت یکی از نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان توزیع شد”.

وی یادآورشد: “همچنین هفته نامه بیرمی روز شنبه هفته جاری (۳۰ اردیبهشت ماه ) نیز با چاپ عکسی در قالب پیام تبریک به رئیس جمهور منتخب اقدام به انتشار عکس رئیس جمهوری سابق که براساس مصوبه شورای امنیت ملی ممنوع التصویر است تخلف مجددی کرده بود”.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنگستان اظهارداشت: “این درحالی است که پیش از این تذکر و تعهد از مدیر مسئول هفته نامه بیرمی مبنی بر تکرار نکردن تخلفات گرفته شده بود”.

فقیه ادامه داد: “در راستای پیشگیری از ارتکاب تخلف مجدد دستور جلوگیری از انتشار و توزیع هفته نامه بیرمی داده شده است”.

وی گفت: “درصورتیکه مدیرمسئول این نشریه تعهد مجدد مبنی بر تکرار نکردن تخلف دهد پرونده رسیدگی قضایی برای این نشریه تشکیل نخواهد شد”.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تنگستان افزود: “دستوری برای بازداشت مدیرمسئول هفته نامه بیرمی صادر نشده است”.

یونس جعفری رئیس ستاد مرکزی حسن روحانی در دوره های یازدهم و دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال