‎پایان محکومیت اولیه ارژنگ داوودی و نگهداری وی در زندان

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ – هرانا – با وجود پایان محکومیت اولیه  ارژنگ داوودی پس از ۱۰ سال وی بدلیل پرونده سازی‌های طول مدت زندان باید همچنان در زندان بسر برد. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ارژنگ داوودی فعال سیاسی و زندانی سیاسی بند امنیتی زندان بندرعباس که پس از بازداشت به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شده بود، در تاریخ ۱۸ شهریور ماه با پایان دوران محکومیت خود باید از زندان آزاد می‌شد.

این در حالی است که این زندانی سیاسی با پرونده‌هایی که در طی دوران زندان برای وی تشکیل شده به ۱۰ سال و ۸ ماه حبس دیگر نیز محکوم شده و دو قرار باز در پرینت تعین وضعیت وی ثبت شده است.
‎احکام جدید که در طول مدت زندان برای ارژنگ داوودی صادر شده، عمدتا به خاطر اتهاماتی همچون “تبلیغ علیه نظام، توهین به رهبری، محاربه از طریق هواداری و حمایت از یکی از گروههای معاند نظام از داخل زندان بوسیله نگارش نامه و…” بوده است.
‎این زندانی سیاسی سالخورده که در تمام طول محکومیت خود از حق مرخصی محروم بوده است از اوایل تیر ماه سال گذشته از بند ۱۲ زندان رجایی شهر کرج به انفرادیهای بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل و پس از ۱۲۷ روز انفرادی در این بند به زندان بندر عباس تبعید شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال