‎انتقال ۵ تن از زندانیان اهل سنت محکوم به اعدام به مکانی نامعلوم

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲  – هرانا – ۵ تن از زندانیان عقیدتی- سیاسی اهل سنت زندان رجایی شهر کرج که به اعدام محکوم شده‌اند، صبح امروز به مکان نامعلومی منتقل شدند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شب گذشته به این ۵ زندانی اهل سنت اطلاع داده شد که ساعت ۷ صبح روز جاری باید جهت اعزام به مراجع قضایی آماده باشند.

این ۵ زندانی عقیدتی- سیاسی اهل سنت بنام‌های شهرام احمدی، کاوه‌ شریفى، آرش شریفى، طالب ملکى و بهروز شاه‌نظرى که همگی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی محمد مقیسه‌ای به اعدام محکوم شده‌اند تا کنون موفق به تماس با خانواده خود نشده‌اند.
‎یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت: “ما هیچ اطلاعی از وضعیت این ۵ زندانی اهل سنت نداریم. تنها امروز فردی که خود را یک زندانی از زندان کاشان معرفی می‌کرد با خانواده آرش شریفی تماس گرفت و گفت فرزندشان به این زندان منتقل شده است.”
‎وی همچنین در ادامه گفت: “این ۵ زندانی اهل سنت قبل از انتقال به همبندیان خود اعلام نمودند که اگر تا پنج‌شنبه ۱۸ مهر ماه به بند خود باز نگردند دست به اعتصاب غذا خواهند زد.”
‎گفتنی است، روز یک‌شنبه ۷ مهر ماه نیز ماموستا کاوه ویسی و مختار رحیمی که با محکومیت اعدام روبرو هستند، از سالن ۱۰ زندان رجایی شهر کرج به نقطه نامعلومی منتقل شدند و تا کنون خبری از وضعیت ایشان در دست نیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال