ابلاغ حکم اعدام «محمدعلی طاهری» به وکیل مدافعاش

یکشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۶-۲۰۱۷-۰۸-۲۷-IranSOS- علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی طاهری از ابلاغ حکم اعدام موکلش در روز جاری (یکشنبه) خبر داد. به گزارش ایسنا، علیزاده طباطبایی وکیل متهم با اعلام این خبر گفت “حکم صادره امروز به من ابلاغ شد.” علیزاده گفت: “ما قطعا به حکم صادر شده اعتراض می‌کنیم چرا که این حکم کاملا بی پایه و اساس است”.

هفته گذشته روز یکشنبه بود که سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم برای رئیس عرفان حلقه خبر داد.

وی در پاسخ عنوان کرد که دادگاه برای این فرد حکم صادر کرده است اما هنوز به محمدعلی طاهری و وکیلش ابلاغ نشده است.

سازمان عفو بین الملل مورخ ۱۴ تیرماه با صدور بیانیه ای نسبت به محکومیت مجدد محمدعلی طاهری به اعدام ابراز نگرانی کرده بود.

به گفته این سازمان یک هفته قبل از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات این زندانی عقیدتی در اسفندماه سال گذشته، صدا و سیمای ایران با انتشار برنامه ای تحت عنوان “حلقه شیطان”، محمدعلی طاهری را رهبر این “فرقه منحرف” خواند. این برنامه ادعا می کرد که آموزه های این زندانی عقیدتی، مردم را به شک درباره باورها و فعالیت های اسلامی خود وا می دارد و باعث ایجاد اضطراب، پریشانی و اختلال در سلامت روان می شود. در انتهای این برنامه، افرادی که خود را ” بازماندگان” معرفی می کنند، خواهان مجازات محمدعلی طاهری می شوند. در پی انتشار این برنامه از صدا و سیما، پیروان این زندانی عقیدتی قویا این برنامه را محکوم کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال