یک زندانی با اتهام “قتل” در شیراز اعدام شد

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶-۲۰۱۷-۰۹-۱۶-IranSOS- سحرگاه روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه، یک زندانی با اتهام “قتل” در شیراز اعدام شد. این زندانی متهم به قتل یک وکیل دادگستری در این شهر بود. به گزارش هرانا،  زندانی “ابوذرقدمی” که به اتهام “قتل” به قصاص محکوم شده بود، سحرگاه روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۶، در زندان عادل آباد شیراز اعدام شد.

یک منبع مطلع در مورد جزییات این پرونده به گزارشگر هرانا گفت: “صبح روز ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۳، جنایت هولناکی دریکی ازمحله های شیراز رخ داد که یک وکیل خوشنام شیرازی به نام “روح الله همایونفر” و همسایه اش کشته شدند”.

این منبع نزدیک به اولیای دم در ادامه گفت: “حدود ساعت هفت و ۲۰ دقیقه صبح وکیل جوان از خانه اش بیرون آمد تا به محل کارش برود اما زمانی که از خودرو پیاده شد تا در پارکینگ را ببندد هدف چندین گلوله قرار گرفت. گلوله ها از خودروی ماکسیمایی شلیک می شد که در همان نزدیکی پارک شده بود و در آبانماه سال ۹۴ پرونده قتل مرحوم همایونفر باصدور کیفرخواست از دادسرا به دادگاه کیفری ۱ استان ارسال شد و متهمان در ۲۰ اردیبهشت ۹۵ پای میز محاکمه قرار گرفتند و در اولین جلسه رسیدگی به جرم خود اعتراف کردند”.

این منبع مطلع در انتها افزود: “هردو متهم با رای دادگاه کیفری ۱ استان مجرم شناخته شدند، متهم ردیف اول “ابوذرقدمی” به مباشرت در قتل به قصاص محکوم شد و متهم ردیف دوم “امین زالی پور” به تحمل ۲۵ سال حبس و دوسال تبعید محکوم شد که پس از قطعیت رای در دیوانعالی کشور اولیای دم خواستار قصاص شدند”.

سرانجام صبحگاه روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۹۶، متهم “ابوذر قدمی” با حضور اولیای دم و طی تشریفات قانونی در محل زندان مرکزی این شهر اعدام شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال