گزارشی از آخرین وضعیت سه زندانی امنیتی در زندان اوین

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶-۲۰۱۸-۰۱-۱۳-IranSOS- مهدی امیر طبسی که پیش‌تر پس از اعلام اعتصاب غذا به درمانگاه اعصاب و روان امین آباد منتقل شده بود، پس از پایان اعتصاب غذا مجددا به زندان اوین بازگردانده شد. آقای منوچهر محمدعلی نیز با پایان دوره مرخصی اش مجددا راهی زندان اوین شد. از سوی دیگر گزارش می شود محمد کاهکش، دیگر زندانی امنیتی اوین به زندان فشافویه تبعید شده است.

به گزارش هرانا، مهدی امیرطبسی با اعلام پایان اعتصاب غذا از درمانگاه امین آباد به زندان اوین منتقل شد.

مهدی امیر طبسی زندانی متهم به جاسوسی در زندان اوین که بدلیل اعتراض به روند حقوقی پروده اش در یازدهمین روز اعتصاب غذای خود به درمانگاه امیر آباد منتقل شده بود، پس از پایان اعتصاب غذا به سالن ۱۲ زندان اوین بازگردانده شد.

لازم به ذکر است علی‌رغم پایان دادن به اعتصاب غذا، در وضعیت حقوقی این زندانی هیچ تغییری صورت نگرفته و درخواست تجدید نظر پرونده این زندانی کماکان در حال بررسی است و تا لحظه تنظیم این گزارش درخواست وی پذیرفته نشده است.

منوچهر محمدعلی دیگر زندانی امنیتی که پیش تر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به اتهام ارتباط با دول متخاصم به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شده بود و پس از تحمل چهار سال از حبس خود در تاریخ ۲۸ آذرماه سال جاری به مرخصی اعزام شده بود، با پایان دوره مرخضی اش دو روز پیش به زندان اوین بازگشت.

از سوی دیگر گزارش می شود، دیگر زندانی امنیتی زندان اوین به نام “محمد کاهکش” پس از بروز مشکلاتی در زندان اوین که از جزییاتش اطلاع زیادی در دست نیست به زندان فشافویه تبعید شد، گزارش شده او پس از انتقال به این زندان با خانواده خود نیز تماس داشته است.

محمد کاهکش از مردادماه ۹۶ در بازداشت به سر می برد، وی پیش‌تر با نگارش نامه ای از زندان توضیح داد به ورزش حرفه ای اشتغال داشته و صرفا به دلیل دریافت دعوتنامه از فدراسیون پرورش اندام اسراییل و اظهار علاقه برای حضور در این مسابقات زندانی شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال