دو زندانی در ملاعام در شهر دوگنبدان اعدام شدند

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶-۲۰۱۸-۰۳-۱۵-IranSOS- ساعت ۶ صبح امروز، دو زندانی به اتهام “سرقت و قتل دو طلافروش گچسارانی” در ملا عام در خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان (گچساران) اعدام شدند. به گزارش هرانا به نقل از کبناخبر، حکم اعدام سارقان طلافروشی دوگنبدان امروز پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ساعت ۶ صبح در محل وقوع جرم در خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان اجرا شد.

رئیس دادگستری گچساران گفت: “در تاریخ ۶ شهریور ۹۶ در پی سرقت مسلحانه از طلافروشی باب الحواحج در خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان دو نفر از صاحبان طلافروشی کشته و یک نفر نیز مجروح شد و مقداری طلا به سرقت رفت”.

میشان افزود: “به علت پوشیده بودن چهره سارقان و پلاک خودرو که سرقتی بود کار شناسایی آنان را سخت کرده بود، اما با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضا در عملیاتی غافلگیرانه در ۱۵ آذر ۹۶ سارقان در مسیر سفر به شیراز به همراه اسلحه ای که با آن سرقت کرده بودند و طلا‌های سرقتی دستگیرشدند”.

وی ادامه داد: “سارقان در مرجع انتظامی و مرجع قضایی به جرم خود اعتراف کردند”.

میشان افزود: “در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۶ حکم اعدام برای سارقان در دادگاه انقلاب گچساران صادر شد و در تاریخ ۲۰ اسفند این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد”.

رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: “در تاریخ ۲۲ اسفند فرمان اجرای حکم اعدام در ملأعام توسط معاون قوه قضاییه صادر که این حکم ساعت ۶ صبح امروز در ملا عام و در محل وقوع جرم در خیابان بلادیان شهر دوگنبدان اجرا شد”.

لازم به ذکر است در دوره تحقیق اولیه، عملکرد اشتباه نیروی انتظامی در گمانه زنی به اقداماتی اشتباه از سوی این نیرو که منجر به کشته شدن دو نفر از جمله یک مامور نیروی انتظامی و یک شهروند که مشخص شد نقشی در حادثه سرقت نداشته منتهی شد.

شهر دوگُنبَدان (گچساران) یکی از شهرهای شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال