معلم، موی ۹ دانش آموز دختر فسایی را قیچی کرد/ آموزش و پرورش فسا: انگیزه معلم رفع مزاحمت بود!

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷–۲۰۱۸-۰۵-۱۵-IranSOS-  در حالی که چند روزی از اتفاق تلخ کوتاهی موی دانش آموز خوزستانی نمیگذرد این بار این حادثه در استان فارس تکرار شد و اینبار معلم در اقدامی عجیب موی ۹ دانش آموز کلاسش را کوتاه کرد. به گزارش ایلنا، این حادثه در شهرستان فسا رخ داد و طی آن معلم کلاس دوم ابتدایی اقدام به کوتاه کردن موی ۹ دختر دانش آموز کلاسش کرد. مسلم امینی نژاد رئیس آموزش و پرورش شهرستان فسا، نسبت به رفتار این معلم در کوتاه کردن موی تعدادی از دانش‌آموزان کلاسش واکنش نشان دادوی گفت: به‌دنبال اطلاع از اقدام خلاف اصول تربیتی معلم کلاس دوم ابتدایی یکی از مدارس این شهر در کوتاه کردن موی ۹ دانش‌آموز کلاس، بلافاصله موضوع را با —–  اعزام کارشناسانی پیگیری کردم.

 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان فسا تصریح کرد: این معلم ضمن ابراز پشیمانی از رفتارش، انگیزه‌اش را رفع مزاحمت دیگر دانش‌آموزانی که در نیمکت پشت سر این دانش‌آموزان می‌نشستند، اعلام کرده است.
 
امینی‌نژاد گفت: اگرچه نیت اصلی رفتار این همکار فرهنگی حل یک مسئله بوده است اما متاسفانه یکی از بدترین راه‌ها برای حل مسئله استفاده شده که مورد تایید نیست.
 
رئیس آموزش و پرورش فسا تاکید کرد: آموزش و پرورش طی بخشنامه‌های متعددی بر لزوم حل مشکلات از راه‌های صحیح تاکید دارد.
 
امینی‌نژاد با یادآوری اینکه برخی از والدین دانش‌آموزان نسبت به رفتار این معلم شکایت کرده اند، گفت: آموزش و پرورش موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح اداری پیگیری خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال