تجمع کارگران کاشی میبد در محوطه کارخانه

سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷-۲۰۱۸-۰۵-۲۹-IranSOS- گروهی از کارگران کاشی و سرامیک میبد روز گذشته با تجمع در محوطه کارخانه؛ خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی و مطالبات خود شدند. به گزارش ایلنا، کارگران معترض کاشی و سرامیک میبد در یک تجمع؛ خواستار دریافت معوقات مزدی، تامین امنیت شغلی و بازگشت به‌کار تعدادی از همکاران خود که پیش از این در دوره‌های مختلف از کار بیکار شده‌اند، شدند.

 از قرار معلوم، تعدادی از مسئولان و نمایندگان هیات مدیره کارخانه کاشی میبد با حضور در جمع کارگران قول پیگیری مطالبات آنها را دادند.

در این باره سیداحمد علائی (رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی میبد) گفت: کاشی میبد از لحاظ پرداخت حقوق و مزایا مشکلی خاصی ندارد و دستمزد و سایر مزایای فرودین ماه سالجاری کارگران نیز پرداخت شده است.

وی افزود: مشکل اصلی این کارگران با یکی از مدیران شرکت بوده که قرار شد نمایندگان کارگران درخواست‌ها و مطالبات خود را در جلسه هیات مدیره مطرح کرده تا هیات مدیره شرکت در این خصوص تصمیم‌گیری کند. در غیراین‌صورت این شرکت از نظر حقوق و مزایا مشکلی ندارد و در تحقیق میدانی به‌عمل آمده نیز کارگران از مابقی مدیران نارضایتی نداشته و مدیرعامل این شرکت نیز از کارگران خواسته تا مشکلات خود را به صورت مکتوب ارائه دهند تا در چند روز آینده نتیجه به کارگران اعلام شود.

این تجمع اعتراضی پس از تشکیل جلسه هیات مدیره شرکت با نمایندگان کارگری خاتمه یافت.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال