یکسال بلاتکلیفی؛ گزارشی از آخرین وضعیت لیلا تاجیک زندانی محبوس در بند زنان زندان اوین

شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷-۲۰۱۸-۰۹-۲۹-IranSOS- لیلا تاجیک زندانی محبوس در زندان اوین در شهریورماه ۹۶ توسط نهاد اطلاعات سپاه بازداشت شد. او پس از گذشت بیش از یک سال کماکان به صورت بلاتکلیف در بند زنان این زندان بسر می‌برد. به گزارش هرانا، لیلا تاجیک زندانی محبوس در زندان اوین از اسفندماه ۹۶ به صورت بلاتکلیف در بند زنان این زندان بسر می‌برد.

این زندانی ۴۵ ساله پیشتر در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال گذشته به اتهام جاسوسی همزمان با همسر سابقش در یک پرونده مشترک توسط اطلاعات سپاه بازداشت و به مدت هفت ماه در خانه‌های امن اطلاعات سپاه نگهداری و بازجویی شده است.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: “همزمان با حبس خانم تاجیک در بند زنان، همسر سابق ایشان نیز که کارمند بازنشسته اطلاعات سپاه بوده همچنان در خانه‌های امن اطلاعات سپاه در بازداشت است. از این رو فرزندان ایشان به نام‌های صهبا ۱۶ ساله و سهند ۱۹ ساله بدون سرپرست و با فشار فراوانی که از سوی اطلاعات سپاه متحمل می‌شوند در حال گذران زندگی هستند”.

پس از گذشت حدود ۱۳ ماه پرونده لیلا تاجیک کماکان در دادگاه در حال بررسی است و به وی و همسر سابقش که قبل از بازداشت متارکه کرده‌اند اجازه انتخاب وکیل نیز داده نمی‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال