‎وضعیت نامساعد رضا شهابی و بی‌توجهی مسئولین

دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ – خبرگزاری هرانا – رضا شهابی زکریا که از ناراحتی کمر و گردن و همچنین فشار خون رنج می‌برد با کارشکنی مسئولین برای اعزام به بیمارستان یا مرخصی درمانی روبروست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، رضا شهابی عضو هیأت مدیرهٔ سندیکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه که در بند ۳۵۰ زندان اوین بسر می‌برد، از درد کمر و گردن و همچنین فشار خون رنج ‌میبرد.
‎این در حالی است که، در بهداری زندان اوین تنها به تجویز داروهای مسکن به رضا شهابی اکتفا کرده‌اند و وی از ویزیت توسط پزشک متخصص نیز محروم بوده است.
‎خانواده این فعال کارگری بار‌ها تقاضای اعزام وی به مراکز درمانی خارج از زندان و یا مرخصی درمانی را با مسئولین مطرح کرده‌اند که با مخالفت ایشان روبرو شده است. مسئولین در پاسخ تقاضای مرخصی در مانی رضا شهابی گفته‌اند: “چون وی تازه از مرخصی بازگشته است باید مدتی بگذرد تا دوباره به وی مرخصی داده شود.”
‎یادآور می‌شود که این فعال کارگری و عضو هیأت مدیرهٔ سندیکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه بنا بر رای دادگاه تجدید نظر تهران، به تحمل چهار سال حبس تعزیری، پنج سال محرومیت از فعالیت سندیکایی و هفتاد میلیون ریال جریمهٔ نقدی محکوم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال