رهایی از اعدام یک زندانی در سیرجان

دوشنبه ۰۸ اردیبهشت٬ ۱۳۹۸-۲۰۱۹-۰۴-۲۹-IranSOS- یک زندانی متهم به “قتل” در شهرستان سیرجان با رضایت اولیای دم از مرگ رهایی یافت. این جوان ۲۵ ساله سیرجانی در نزاع و درگیری ناخواسته در «گوغر» بافت فردی را به قتل رساند و با شکایت خانواده مقتول و درخواست اعدام حدود پنج سال در زندان بود.

به گزارش هرانا به نقل از ایرنا، معاون امور خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی کرمان گفت: “یک زندانی محکوم به اعدام در زندان مرکزی سیرجان پیش از اجرای حکم با حضور و تلاش خادمیاران رضوی این استان مورد بخشش اولیای دم قرار گرفت”.

مرتضی اخضمی، در این خصوص گفت: “این جوان ۲۵ ساله سیرجانی در نزاع و درگیری ناخواسته در «گوغر» بافت فردی را به قتل رساند و با شکایت خانواده مقتول و درخواست اعدام حدود پنج سال در زندان بود”.

وی تصریح کرد: “پس از اطلاع از قطعی‌ شدن حکم اعدام متهم، جمعی از خادمیاران آستان قدس رضوی کرمان با حضور در منزل اولیای دم در شهرستان سیرجان از خانواده مقتول طلب عفو و بخشش کردند”.

معاون امور خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمان اظهار کرد: “با وساطت خادمان و گذشت خانواده مقتول، جوان سیرجانی از پای چوبه دار به زندگی بازگشت”.

او تاکید کرد: “این حرکت می تواند الگویی برای ترویج گذشت و بخشش در جامعه باشد”.

سیرجان در ۱۷۶ کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال