تعداد هموطنان کشته شده در شهریار بیش از یکصد نفر است/ فقط ۱۵۶ پیکر را به غسالخانه بهشت زهرا برده بودند

یکشنبه ۱۰ آذر ٬ ۱۳۹۸-۲۰۱۹-۱۲-۰۱-SOS Iran- تعداد کشته شدگان در شهریار حداقل ۵ نفر، بخش کهنز ۱۷ یا ۲۰ نفر، در بخش های فردوسیه امیریه و وحیدیه ۱۰ یا ۱۳نفر، بخش ملارد ۸ نفر، قلعه حسن خان ۸ یا ۱۰ نفر، یوسف آباد صیرفی ۶ نفر، جاده ساوه ۱۰ یا ۱۲ نفر، اسلام شهر ۸ یا ۱۰ نفر، حدفاصل ملارد و شهریار شامل روستاهای لم آباد، اسفند آباد و بکه حدود ۱۲ یا ۱۴ نفر و اکبرآباد و وجیه آباد بیش از ۲۰ نفر از هموطنان مان با شلیک مستقیم نیروهای نظامی یا استفاده از تیربار مسلسل جان خود را از دست داده‌اند.

وبسایت کلمه در ادامه این گزارش مینویسد:

کلمه با توجه به منابع موثق اطلاع یافته است که میزان و شدت سرکوب نیروهای گارد ویژه و امنیتی های لباس شخصی در شهریار بسیار گسترده و عمیق بوده است. بر اساس این اطلاعات، تعداد کشته شدگان در شهریار حداقل ۵ نفر، بخش کهنز ۱۷ یا ۲۰ نفر، در بخش های فردوسیه امیریه و وحیدیه ۱۰ یا ۱۳نفر، بخش ملارد ۸ نفر، قلعه حسن خان ۸ یا ۱۰ نفر، یوسف آباد صیرفی ۶ نفر، جاده ساوه ۱۰ یا ۱۲ نفر، اسلام شهر ۸ یا ۱۰ نفر، حدفاصل ملارد و شهریار شامل روستاهای لم آباد، اسفند آباد و بکه حدود ۱۲ یا ۱۴ نفر و اکبرآباد و وجیه آباد بیش از ۲۰ نفر از هموطنان مان با شلیک مستقیم نیروهای نظامی یا استفاده از تیربار مسلسل جان خود را از دست داده‌اند که در مجموع آمار جان باختگان اعتراضات مردم در شهریار را دستکم به بیش از یکصد نفر می‌رساند. همچنین مطابق با خبری دیگر تعداد ۱۶ نفر از هموطنان طی اعتراضات اخیر در رودهن با شلیک گلوله نیروهای نظامی کشته شده‌اند.

کلمه در همینجا این ضایعه دردناک را به خانواده‌های این هموطنان تسلیت می‌گوید و تاکید می‌کند تمام نهادهای مسئول بویژه نمایندگان مجلس در این مناطق باید مصرانه و به طور جد پیگیر مجازات آمرین و عاملین تیراندازی مستقیم به مردم و قتل هموطنان و معرفی آنان به ملت باشند.

همچنین منابع موثق به نقل از مسوولین بهشت زهرا به کلمه گفته‌اند که پیکر ۱۵۶ نفر از هموطنان به غسال خانه این آرامستان انتقال داده شده و ۸۰ پیکر به شهرستانها فرستاده شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال