‎کارگران کیان تایر دست به تجمع در مقابل دفتر بیت رهبری زدند

یکشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ – خبرگزاری هرانا – کارگران کیان تایر از صبح امروز در اعتراض به واگذاری کارخانه به مالک قبلی آن دست به تجمع در مقابل بیت رهبری زدند. به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، این تجمع از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شده است و مسئولین دفتر بیت رهبری از نماینده‌های کارگران برای حضور در داخل دفتر دعوت کرده‌اند.

این دعوت از نماینده‌های کارگران در حالی صورت گرفته است که در عین حال از کارگران خواسته شده است تجمع خود را در مقابل دفتر بیت رهبری پایان دهند و در پارک نزدیک این دفتر منتظر نماینده‌های خود باشند.
‎بنا بر آخرین گزارشهای رسیده به اتحادیه آزاد کارگران ایران (ده صبح) علیرغم این درخواست کارگران کیان تایر همچنان در مقابل دفتر بیت رهبری حضور دارند و خواهان رسیدگی به خواستهای خود می‌باشند.
‎کارگران کیان تایر در ادامه مقاومت خود در مقابل واگذاری کارخانه به مالک قبلی آن از فروش لاستیک توسط کارفرمای قبلی جلوگیری به عمل آوردند. وی دیروز طی ابلاغیه‌ای به واحد فروش کارخانه از مسئولین این واحد خواسته بود تا لاستیکهای موجود در کارخانه را زیر قیمت به بازار عرضه کند اما کارگران مانع این فروش شدند و اعلام کردند کارفرمای قبلی کاره‌ای نیست.
‎کارگران کیان تایر اعلام کرده‌اند زیر بار واگذاری کارخانه به مالک قبلی آن نخواهند رفت این کارگران در رابطه با واگذاری کارخانه به مالک قبلی و سابقه‌ای که از وی دارند نگران این هستند که نامبرده پس از تسلط کامل بر کارخانه اقدام به تعطیلی آن و فروش زمین‌هایش بکند کاری که در سالهای ۸۶ و ۸۷ بدنبال آن بود اما کارگران کیان تایر با اعترضات گسترده خود در آنزمان، وزارت صنایع را وادار به خلع ید از نامبرده کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال