تجمع بازنشستگان صندوق آینده‌ساز

یکشنبه ۱۱ خرداد، ۱۳۹۹-۲۰۲۰-۰۵-۳۱-SOS Iran- روز شنبه ۱۰ خردادماه ۱۳۹۹، جمعی از بازنشستگان صندوق آینده‌ساز به نمایندگانی از بازنشستگان هر استان، در محوطه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در خیابان آزادی تهران تجمع کردند. به گزارش ایلنا، بازنشستگان صندوق آینده‌ساز اعلام کردند: “باتوجه به اینکه از ۶ فروردین ماه سال جاری، اساسنامه صندوق مورد بازنگری قرار گرفت و توسط رئیس جمهوری به وزیر رفاه ابلاغ شد، انتظار داشتیم که هرچه سریعتر اجرا شود”.آن ها افزودند: “اهمیت اجرای اساسنامه این است که با قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی تنظیم شده است و اجرای سه‌جانبه‌گرایی را مورد تاکید قرار داده است”.

این معترضان با بیان اینکه با اجرای سه ‌جانبه‌ گرایی نمایندگان بازنشستگان هم می‌توانند در ارکان مدیریتی صندوق برابر بر دیگر گروه ‌ها سهم داشته باشند، عنوان کردند: “تاکنون این امر محقق نشده بود اما از سال ۹۹ و با تصویب اساسنامه جدید و حمایت رئیس جمهوری، انتظار ایجاد تحولاتی را در ارکان مدیریتی صندوق داریم”.

لازم به ذکر است؛ در جریان تجمع امروز تعدادی از نمایندگان بازنشستگان برای برگزاری جلسه با وزیر رفاه یا نمایندگان وی وارد ساختمان وزارتخانه شدند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۲ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال