رهایی دو زندانی از اعدام در کهگیلویه و بویراحمد و همدان

شنبه ۱۷ خرداد، ۱۳۹۹-۲۰۲۰-۰۶-۰۶-SOS Iran-  دو زندانی در استان های کهگیلویه و بویراحمد و همدان، که پیشتر در پرونده هایی جداگانه از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بودند، با رضایت اولیای دم از مرگ رهایی یافتند.به گزارش هرانا به نقل از ایرنا، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، از بخشش یک زندانی محکوم به اعدام خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: “این پرونده اعدام مربوط به قتل جوانی از طایفه تامرادی در شهرستان بویراحمد بود که با همکاری مسئولان با برگزاری بیش از ۵۰ جلسه به سازش ختم شده است”.

مهدی انصاری افزود: “روابط این دو خانواده از طوایف «تامرادی» و «سروک» چهار سال پیش به دلیل وقوع یک قتل قطع شده و این پرونده در دادگستری در جریان بود”.

لازم به ذکر است، با تلاش فرمانده انتظامی استان، مسئولان استانی و ریش سفیدان محلی برای صلح و سازش، این زندانی با رضایت اولیاء دم پس از حدود ۵ سال از اعدام رهایی یافت.

رهایی یک زندانی از اعدام در همدان

به گزارش میزان، یک زندانی محکوم به اعدام در استان همدان از چوبه دار رهایی یافت.

مرتضی بهمنی، رییس شورای حل اختلاف همدان در این خصوص گفت: “پیگیری مستمر شورا‌های حل اختلاف شهرستان ملایر، سبب رضایت کامل بدون قید و شرط اولیا دم شده و این زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشت”.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال