کیفرخواست شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور صادر شد

دوشنبه ۲۳ تیر، ۱۳۹۹-۲۰۲۰-۰۷-۱۳-SOS Iran- کیفرخواست شهیندخت مولاوردی، معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با شکایت دستگاه امنیتی و انتظامی ایران در دادسرای فرهنگ و رسانه صادر و جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شده است. “تشویق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن”، “تبلیغ علیه نظام” و “در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با هدف بر هم زدن امنیت کشور” اتهامات مطروحه علیه خانم مولاوردی در این کیفرخواست عنوان شده است.به گزارش فارس، کیفرخواست شهیندخت مولاوردی، معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با شکایت دستگاه امنیتی و انتظامی ایران در دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد.

بر اساس این گزارش اتهامات مطروحه علیه وی “فعالیت تبلیغی علیه نظام”، “تشویق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن” و “در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با هدف بر هم زدن امنیت کشور” عنوان شده است.

بر اساس این گزارش کیفرخواست خانم مولاوردی جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شده است. این در حالی است که شهیندخت مولاوردی در مواجهه با این خبر از صدور کیفرخواست علیه خود اظهار بی اطلاعی کرده و گفته است که هیچ کیفرخواستی به وی و وکیلش تاکنون ابلاغ نشده است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال