تشکر نوجوان نجات یافته از اعدام ازمحسن چاووشی

چهارشنبه ۰۸ مرداد،۱۳۹۹-۲۰۲۰-۰۷-۲۹-SOS Iran- نوجوانی که مستند داستانی «خط باریک قرمز» باعث شد از اعدام نجات پیدا کند از محسن چاوشی برای نجات ۴۴ زندانی محکوم به اعدام تشکر کرد. به گزارش ایسنا، میلاد که مستند داستانی «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست و تهیه کنندگی نگار اسکندرفر و خوشدست باعث شد مورد بخشش قرار گیرد و اعدام نشود درباره گلریزان آزادی و تامین دیه یک محکوم به اعدام توسط محسن چاوشی در شب تولدش عنوان کرد: در ابتدا تولد محسن چاوشی را به او تبریک می‌گویم و همچنین بسیار از ایشان ممنونم که یک زندانی محکوم به اعدام را آزاد کرد. امیدوارم خداوند برای ایشان بسازد. 

وی ادامه داد: محسن چاوشی با کمک به تامین دیه و نجات یک دختر جوان از اعدام دل خانواده او را نیز شاد کرد زیرا فرزندشان را به آغوششان بازگردانده است. 
به گفته وی، چاوشی با این کارش فرصتی از خدا برای آن‌ دختر گرفته است که دوباره زندگی کند. 

میلاد تاکید کرد: افرادی هستند که در دوران جوانی یا نوجوانی ناخواسته مرتکب اشتباهی می‌شوند و به زندان می‌افتند ولی نزد خدا توبه می‌کنند و از او می‌خواهند فرصتی به آنها بدهد. به نظر من افرادی مانند محسن چاوشی، فرزاد خوشدست و ….سر راه ما قرار می گیرند تا دوباره فرصت زندگی کردن و از نو ساختن داشته باشیم.

وی خطاب به دختر جوانی که از اعدام نجات پیدا کرده است، گفت: من به ایشان می‌گویم راه زندگی خود را درست پیدا کند و به حرف پدر و مادرش گوش بدهد و اگر مسیر اشتباهی جلوی پایش قرار گرفت از بزرگترهای خود مشورت بگیرد.

میلاد درباره حس خود نسبت به آن روزی که از اعدام نجات پیدا کرد، گفت: خود من به کمک فیلم  «خط باریک قرمز» از اعدام رهایی پیدا کردم. در آن روز بسیار تعجب کردم و اصلا باورم نمی‌شد این اتفاق برایم رخ بدهد اما به لطف خدا، فرزاد خوشدست و توماج دانش بهزادی به آغوش خانواده‌ام بازگشتم. 

وی با اشاره به اینکه یک فرصت از خدا گرفته است تا بتواند درست زندگی کند، بیان کرد: اتفاقی که در «خط باریک قرمز» برای من افتاد، مسیر زندگی‌ام را تغییر داد و باعث شد قدر روزهای زندگی‌ام را بیشتر بدانم و زندگی جدیدی تشکیل بدهم. زمانی که از اعدام نجات پیدا کردم با خود عهد کردم اولین کاری که بعد از آزادی انجام می‌دهم این است که به دیدار مادرم بروم. همچنین دنبال کار بروم و خرج خانواده‌ام را بدهم.
میلاد در پایان گفت: باز هم از محسن چاوشی به دلیل نجات یک زندانی محکوم به اعدام مانند من، تشکر می‌کنم.

مستند سینمایی «خط باریک قرمز» این روزها در سینماهای «هنروتجربه» روی پرده است. نسخه اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره ای فیلم پایان بندی متفاوتی دارد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۲ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال