‎نقض حکم اعدام دو تن از زندانیان اهل سنت قزل‌حصار

دوشنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۲ – IranSOS – حکم اعدام سیدهادی حسینی و صدیق محمدی بدلیل اختلالات روانی نقض و این دوتن به اعتصاب غذای خود پایان دادند. بنا به گزارش هرانا،  روز ۷ دی ماه سیدهادی حسینی و صدیق محمدی از طریق وکلای خود باخبر شدند که حکم اعدامشان از سوی دیوان عالی کشور نقض خورده و پرونده ایشان مجددا باید در دادگاه انقلاب سنندج مورد بررسی قرار گیرد.

یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت: «خانم فاطمه مرشد وکیل سیدهادی حسینی به خانواده این زندانی اهل سنت اعلام کرده است که به علت مشکلات روانی و اختلالات جدی روانی موکلش حکم اعدام ایشان نقض خورده و مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.»
‎وی همچنین گفت: «آقاى حمید ساعدى موچش وکیل صدیق محمدى هم به خانواده آقاى محمدى اعلام کرده است که حکم موکلش به علت اختلالات روانى لغو شده است. سید هادى حسینى و صدیق محمدى روزانه ۲۱ قرص اعصاب و روان مصرف می‌کنند و رفتارشان کاملا غیر عادى شده است سید هادى حسینى از بیمارستان فارابى کرمانشاه کارت قرمز گرفته بود وى در زندانهاى سنندج و اوین و رجایى شهر بدون محاکمه بازداشت بود و اکنون یک سال کامل است که در زندان قزلحصار منتظر اجراى حکم اعدام خویش است.»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال