رهایی یک زندانی از اعدام در خوزستان

دوشنبه ۱۹ مهر، ۱۴۰۰-۱۱٫۱۰٫۲۰۲۱-SOS Iran- یک زندانی در خوزستان که پیشتر از بابت اتهام قتل به اعدام محکوم شده بود، با جلب رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت. به گزارش رکنا، یک زندانی در استان خوزستان با جلب رضایت اولیای دم از اعدام رهایی یافت.بر اساس این گزارش، عرفان شیرمهد جوان ۲۶ ساله خوزستانی، ۶ سال پیش هنگامی که به پمپ بنزینی در شهرستان اندیمشک می‌رود با جوان دیگری به نام بهزاد شیرمهد درگیر می‌شود.

طی این درگیری، بهزاد شیرمهد جان خود را از دست داد و عرفان شیرمهد به اتهام قتل، به ۵ سال زندان و اعدام محکوم شد.

در نهایت هم خانواده مقتول، در آخرین جلسه دادگاه، خواستار اعدام یا دیه شدند و شرط رضایت را دریافت سند ۲۰ هکتار زمین و مبلغ ۳میلیارد تومان اعلام کردند.

طبق گفته‌های خانواده عرفان، با تلاش‌های نیکوکاران، طی صورت‌جلسه‌ای، مبلغ دیه به ۲ میلیارد تومان کاهش یافته بود و از مبلغ ۲ میلیارد تومان؛ ۲۵۰میلیون تومان، نتوانستند جمع‌آوری کنند.

پس از اعلام مهلت یک هفته‌ای برای تامین ۲۵۰ میلیون تومان؛ افراد زیادی برای کمک به آزادی عرفان شیرمهد تماس گرفته بودند که در نهایت، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان توسط چندین فرد نیکوکار از داخل و خارج از کشور به شماره حساب اعلام و تایید شده از طرف قوه قضاییه، واریز شد و عرفان شیرمهد از مجازات اعدام نجات یافت.

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال