‎انتقال دوتن از بازداشت شدگان هوادار تیم تراکتور به بیمارستان

‎پنجشنبه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۲ – دو تن هوادار تراکتور که در پی ارسال اس‌ام‌اس به مسئولین بازداشت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. به گزارش هرانا، یاشار سعادتی و سالار سعادتی که هردو زیر ۱۸ سال سن دارند و هردو مبتلا به نارسایی قلبی هستند در پی بی‌هوشی به بیمارستان شهید محلاتی تبریز منتقل شدند. یکی از نزدیکان این خانواده به گزارشگر هرانا گفت: «مادر این دو جوان که یک لحظه هنگام انتقال با برانکارد موفق به دیدار فرزندان خود در بیمارستان شده بود احتمال ضرب و شتم ایشان را داده است.»

زمانی که وضعیت این دو نوجوان روبه وخامت می‌گذارد به مادر ایشان اطلاع می‌دهند که خود را به بیمارستان شهید محلاتی تبریز که متعلق به سپاه پاسداران است برساند، ولی اجازه هیچ‌گونه ملاقاتی تا این لحظه به ایشان داده نشده است.
‎یاشار و سالار سعادتی دو برادر دوقلو و هردو ۱۶ ساله هستند که در پی اعتراض هواداران تیم تراکتور و اس‌ام‌اس‌های ایشان به مسئولین این تیم بازداشت شدند.
‎لازم به یادآوریست، در پی ابقای مجید جلالی و ناراحتی هواداران تیم تراکتور سازی آذربایجان عده‌ای از هواداران این تیم با پخش شماره تلفن اعضای هیئت مدیره، مدیر و سرمربی تراکتور اعتراض خود را به عدم توجه مسئولین به خواست هواداران مبنی بر بازگرداندن «تونی اولیویرا» را با ارسال اس‌ام‌اس نشان دادند.
‎نهادهای امنیتی نیز در پی این اعتراض هوادارن تیم تراکتور سازی، طی روزهای اخیر با شناسایی برخی از ارسال کنندگان اس‌ام‌اس ۱۹ تن را در شهر تبریز و ۶ تن نیز در ارومیه دستگیر کرده‌اند.
‎تا کنون از اتهامات بازداشت شدگان اطلاع دقیقی در دست نیست.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال