‎وقفه در درمان، وضعیت جسمی حمیدرضا مرادی را وخیم‌تر کرد

‎جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ – IranSOS – صبح امروز وضعیت جسمی حمید مرادی برای ساعاتی به شدت بحرانی شد. به گزارش ‎به گزارش هرانا بنقل از مجذوبان نور، روز چهارشنبه ۱۸ دی حمیدرضا مرادی که دو ماه از بستری شدن او در بیمارستان شهدای تجریش می‌‌گذرد، برای چند ساعت به درد شدیدی در ناحیه شکم و کلیه دچار شد، که پزشکان در تشخیص اولیه خود از احتمال گرفتگی عروق روده خبر داده و وضعیت جسمانی این درویش زندانی را خطرناک توصیف کرده‌اند.

آقای مرادی که هم اکنون در بیمارستان شهدای تجریش بستری است، پیش از این قرار بود به دلیل گرفتگی عروق منتهی به پا تحت عمل جراحی قرار گیرد، اما به علت نامناسب دانستن وضعیت قلبی، پزشک مشاور قلب، عمل وی را به پس از آنژیوگرافی رگ قلب موکول کرد. اما بیش از دو ماه است که از انتقال او و مصطفی دانشجو٬ دیگر درویش زندانی به بیمارستان قلب ممانعت شده است.
‎بیمارستانی که این دو درویش زندانی هم اکنون در آن بستری هستند فاقد امکانات لازم برای درمان بوده و با وجود وقفه دو ماهه در روند درمان، به دلیل وخامت حال این دو زندانی بیمار، پزشکان اجازه ترخیص و بازگشت ایشان به زندان را نمی‌دهند.
‎گفتنی است برخی دیگر از دروایش زندانی محبوس در زندان اوین و عادل آباد مانند آقایان امید بهروزی و کسری نوری که از کمر‌درد و گردن‌درد رنج می‌برند، حتی برای ام‌آر‌آی هم اجازه انتقال به بیمارستان را پیدا نمی‌کنند.
‎همچنین ممانعت مسوولان قضایی و امنیتی از اعزام آقای ابراهیم بهرامی درویش محبوس در زندان عادل‌آباد به بیمارستان نیز به بروز بیماری قلبی در این درویش منجر شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال