‎دستگیری ۷۴ هزار نفر در ۹ ماه

‎سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ – IranSOS –  رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دستگیری ۷۴ هزار و ۹۰۰ قاچاقچی ظرف ۹ ماه خبر داد. به گزارش (ایسنا)، سردار فتح‌الله زمانیان در حاشیه همایش سراسری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در تشریح عملکرد ۹ ماهه مامورانش در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، گفت: میزان کشفیات کالا در ۹ ماهه اخیر ۱۴ درصد افزایش داشته است که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه نیز ۹ هزار میلیارد ریال تخمین زده شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در ۹ ماهه اخیر ۵۳۶ باند قاچاق توسط ماموران پلیس منحل شده است، گفت: ۶۷ هزار و ۷۰۰ پرونده قاچاق نیز در این رابطه تشکیل و ۷۴ هزار و ۹۰۰ نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

‎رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه بر اساس تدابیر هیات مدیره، تمرکز ماموران پلیس بر انجام کار اطلاعاتی در پرونده‌های کلان است، گفت: از میان پرونده‌های تشکیل شده ۱۳۲۶ پرونده دارای ارزش ریالی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

‎به گفته زمانیان ۱۰۰ پرونده قاچاق بیش از ۵۰۰ میلیون تومان نیز در پلیس تشکیل شده است.

‎وی در مورد بزرگترین پرونده قاچاق کشور نیز گفت: چندی پیش باند بزرگ قاچاق دارو به ارزش ۳۰ میلیارد تومان منحل شد.

‎رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه بیش از هشت میلیون قلم لوازم آرایشی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است، گفت: در این راستا ۴۲ پرونده تشکیل شده است و ۱۷۲۶ نفر نیز دستگیر شدند.

‎زمانیان در مورد بیشترین کالاهای مکشوفه نیز به ایسنا گفت: کالاهای برقی، پوشاک و موبایل در صدر بیشترین کالاهای مکشوفه قرار دارند.

‎وی با بیان اینکه ۲۳۲ میلیون و ۸۵ هزار قلم دارو در این کشف شده است، گفت: در این حوزه شاهد افزایش چشمگیر کشفیات بوده‌ایم، به گونه‌ای که ۶۵۱ نفر نیز دستگیر شده‌اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال