‎درخواست وزیر آموزش و پرورش برای عفو «معلمان بازداشت شده»

‎چهارشنبه٬ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۲ – IranSOS – وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای از رئیس قوه قضاییه درخواست کرد با توجه به مناسبت‌های پیش رو، تعدادی از معلمانی که در بازداشت به سر می‌برند و حکم قضایی دارند، مورد عفو قرار گیرند. به گزارش ‎هرانا٬ مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی درباره اقدامات صورت گرفته توسط این وزارتخانه برای آزادی برخی معلمان عضو تشکل‌های صنفی فرهنگیان که در بازداشت به سر می‌برند، افزود: تمام تشکل‌های فرهنگیان دارای مجوز از وزارت کشور مورد احترام آموزش و پرورش هستند و از دید ما به عنوان فرصت‌هایی برای آموزش و پرورش تلقی می‌شوند.

وی با ابراز امیدواری از اجابت نامه از سوی رئیس دستگاه قضا، افزود: وزیر اطلاعات قول داده با تشکل‌های شناسنامه‌دار و قانونی فرهنگیان دیداری داشته باشد و هم اکنون در حال هماهنگی و برنامه‌ریزی برای انجام این دیدار هستیم.
‎فانی ابراز امیدواری کرد، دیدار وزیر اطلاعات با تشکل‌های فرهنگیان، جلسه مشکل گشایی برای ادامه فعالیت این تشکل‌ها در قالب قانون احزاب باشد.
‎وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در وزارت آموزش و پرورش معلم ستاره دار وجود دارد یا خیر؟»، گفت: همه معلمان ما عزیز هستند و چیزی تحت عنوان معلم ستاره‌دار نداریم.
‎فانی تأکید کرد: همه معلمان ما مانند خورشید بوده و روشنی بخش جامعه آموزش و پروش کشور هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال