‎وزیر اطلاعات رژیم ایران: تمام تحرکات گروههای مرتبط با معاندین لحظه به لحظه رصد می‌شود

‎دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ – IranSOS – رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از حضور وزیر اطلاعات در جلسه‌ این کمیسیون خبر داد. امیر خجسته در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: بررسی آخرین وضعیت امنیت داخلی کشور در مرزها، تحرکات گروههای نفاق و ذاله از جمله محورهای جلسه‌ی امروز کمیسیون با وزیر اطلاعات بود. وی مجموعه اقدامات وزارت اطلاعات در تامین امنیت کشور را بسیار حساس و غیر قابل بیان توصیف کرد و افزود: اقدامات ارزنده‌ای که از سوی وزارت اطلاعات در خصوص تامین امنیت داخلی و خارجی کشور صورت می‌گیرد اقداماتی نیست که با حرف و آمار و و مصاحبه بتوان آن را بیان کرد.

رئیس کمیسیون شوراها با تاکید بر این که امنیت فعلی موجود در کشور را مرهون زحمات نیروهای نظامی و انتظامی خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم ادامه داد: اکنون سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشورمان در بالاترین سطح تسلط بر اوضاع در منطقه و حتی جهان برخوردار بوده و این یک نکته بسیار مثبت در کارنامه وزارت اطلاعات است.

‎خجسته با اشاره به تحولات صورت گرفته در وزارت اطلاعات از زمان حضور حجت‌الاسلام علوی در راس این وزارتخانه گفت: انشاء‌الله با حضور ایشان و بهره‌مندی وزارت اطلاعات از نیروهای متعهد و اخلاق مدار سیاست‌های دولت تدبیر و امید، بر اساس اعتدال و عقلانیت پیش برود.

‎نماینده‌ی مردم همدان در مجلس خاطر نشان کرد: در ابتدای جلسه کمیسیون حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی کشور را در سطح جهان بی نظیر توصیف کرد و اینگونه گفت که اکنون به لطف الهی و عنایت امام زمان (عج) کشورمان در بالاترین سطح اشراف اطلاعاتی در جهان بوده و تمام تحرکات گروههای مرتبط با معاندین به صورت لحظه به لحظه رصد می‌شود.
‎همچنین سیاست ما در دوران دولت تدبیر و امید تامین امنیت مردم است و قصد داریم تا مردم مجموعه‌ی وزارت اطلاعات را همراه با خود بداند تا با قاطعیت در برابر عاملان تجاوز به حقوق مردم ایستاده و با نرمی و مهربانی در کنار مردم قرار بگیریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال