وزارت اطلاعات رژیم ایران: اعضا شبکه مالی و عملیاتی مجاهدین در ایران بازداشت شدند؛ «پدر دانشجوی نخبه زندانی علی یونسی» دستگیر شد

دوشنبه ۱۲ دی،۱۴۰۱-۲۰۲۳-۰۱-۰۲-SOS Iran- وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای از «شناسایی بزرگترین شبکه تامین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی» سازمان مجاهدین خلق ایران خبر داد و اعلام کرد «عناصر اصلی» این شبکه دستگیر شدند. در این اطلاعیه، به بازداشت «پدر یک دانشجوی نخبه که سه سال است در زندان است»، اشاره شده و تاکید شده است این فرد یکی از اعضا این عملیات بوده است. در روزهای اخیر، خانواده علی یونسی، دانشجوی نخبه شریف که از سال ۱۳۹۹ زندانی است، از بازداشت میریوسف یونسی در شاهرود خبر داده‌اند اما دلیل این بازداشت مشخص نیست.
به گزارش ار،اف،ای، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، روز دوشنبه ۱٢ دی ماه، با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: «سربازان گمنام امام زمان» با «شناسایی بزرگترین شبکه تامین مالی و تجهیزات تیم‌های عملیاتی» سازمان مجاهدین خلق، «عناصر اصلی این شبکه» را بازداشت کردند. در این اطلاعیه، به زمان و مکان این عملیات اشاره‌ نشد

بر اساس این اطلاعیه، «شش نفر از اعضا اصلی» این شبکه در «سلسله عملیاتی همزمان» و در «چند استان ایران» بازداشت شدند. همین بیانیه می‌افزاید: «ده نفر» دیگر «احضار» و «تعداد دیگری از مرتبطین با این شبکه تحت تعقیب» هستند.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، در این اطلاعیه، با اشاره به «وظیفه این شبکه»، آورده است: این شبکه «وظیفه انتقال پول از خارج با شیوه‌های پیچیده پولشویی و تامین تجهیزات مختلف برای تیم‌های عملیاتی –تروریستی منافقین» را عهده‌دار بود.

در این اطلاعیه، نام «علی محمد دولتی» به عنوان «سرکرده شبکه» و از «عناصر مهم» سازمان مجاهدین خلق اعلام شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: این فرد، دارای «دفاتر و موسساتی در کشورهای امارات و هلند» بوده و در «تعامل مثلث آلبانی، امارات و هلند، خطوط عملیاتی و پوشش لازم برای تأمین مالی و لجستیک تروریست‌ها را فراهم» می‌کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال