‎وضعیت وخیم جمشید دهقانی پس از پایان اعتصاب

‎شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ – جمشید دهقانی که پس از ۷۵ روز به اعتصاب غذای خود پایان داد توانایی غذا خوردن ندارد و همچنان پزشکان با استفاده از سرم به وی غذا می‌دهند. به گزارش هرانا، جمشید دهقانی که از روز ۱۳ آبان ماه تا روز شنبه ۲۸ دی ماه به مدت ۷۵ روز در اعتراض به حکم اعدام خود و همچنین عدم رعایت اصل تفکیک جرایم دست به اعتصاب غذا زده بود اکنون با پایان اعتصاب غذا در شرایط وخیمی بسر می‌برد.

یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت: «جمشید دهقانی وضع بسیار خطرناکی دارد و قادر نیست هیچ نوع غذایی را بخورد و تا حالا هر غذایی به وی داده‌اند، بالاآورده و رنگش زرد شده. وی از شب گذشته تا کنون سه بار به بهداری زندان منتقل شده و پزشکان به وی سرم وصل نمودند اما حالش بد‌تر از پیش شده.»
‎وی همچنین در مورد وضعیت جسمی سه اعتصاب کننده دیگر گفت: «حامد احمدی، کمال ملایی و جهانگیر دهقانی نیز در شرایط خوبی نیستند ولی وضعیت جمشید بسیار خطرناک‌تر از باقی است.»
‎گفتنی است، این زندانیان با قول مساعد رئیس زندان و مسئولین قضائی مبنی بر انتقال ایشان به بند زندانیان اهل سنت زندان رجایی شهر و همچنین تجدید دادرسی در دادگاهی عادل به اعتصاب غذای خود پایان دادند.
‎جمشید دهقانی، جهانگیر دهقانی، کمال ملایی و حامد احمدی در تاریخ چهارشنبه ۲ بهمن ماه از زندان قزلحصار کرج به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند، اما دوتن دیگر از زندانیان اهل سنت بنام‌های صدیق محمدی و سید هادی حسینی کماکان در واحد ۳ زندان قزلحصار نگهداری می‌شوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال