‎«فرزانه مرادی» یک ماه دیگر از مرگ فاصله گرفت

یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ – IranSOS – وکیل‌مدافع فرزانه مرادی گفت: با موافقت اولیای‌دم قرار شد اجرای حکم موکل در صورتی که نتواند بی‌گناهی‌اش را ثابت کند یک ماه دیگر اجرا شود. عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با  (ایسنا)، با بیان این مطلب، اظهار کرد: از چند روز گذشته موکل را برای اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل کرده‌اند و قرار بود وی امروز اعدام شود. وی ادامه داد: به دنبال گریه‌های بی‌امان موکل و مادرش در حالی که طناب دار بر گردن او انداخته شده بود، اولیای دم یک ماه دیگر به فرزانه مرادی فرصت دادند تا بتواند بی‌گناهی خود را ثابت کند.

وکیل مدافع فرزانه مرادی با بیان اینکه ثابت کردن این موضوع بسیار سخت و دشوار است، گفت: برای اینکه بخواهیم بی‌گناهی فرزانه را ثابت کنیم راهی بسیار سخت را در پیش داریم.

‎خرمشاهی بیان کرد: در حال حاضر فرزانه طبق گفته مادرش وضعیت روحی خوبی ندارد و امیدواریم این فرصت تعیین شده موقعیتی باشد تا بتوانیم به هر شکل ممکن از قصاص فرزانه چه از طریق رضایت اولیای دم و چه از طریق ثابت کردن بی‌گناهی‌اش جلوگیری کنیم.

‎به گزارش ایسنا، فرزانه مرادی در سال ۸۶ اقدام به قتل همسرش کرده بود که دادگاه وی را به قصاص نفس محکوم کرد و قرار بود صبح امروز – ۱۳ بهمن ماه – حکم وی اجرا شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال