‎سراج: حکم اعدام امیر منصور آریا می‌تواند به حبس ابد تغییر یابد

‎شنبه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۲ – IranSOS – رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حکم امیر منصور آریا گفت: حکم اعدام امیر منصور آریا می‌تواند به حبس ابد تغییر یابد. به گزارش خبرگزاری فارس، ناصر سراج در حاشیه مراسم تجدید میثاق رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی‌رتبه این قوه با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه حکم امیر منصور آریا در حال حاضر مرحله اجرا قرار دارد، گفت: یکی از حکم‌های فعلی امیر منصور آریا اعدام است که این حکم می‌تواند به حبس ابد و مصادیق دیگری در این راستا تغییر یابد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: در حال حاضر اکثر پرونده‌ها مربوط به رد دیون و مسائلی در ارتباط با اموال است که هم‌اکنون در دادسرا پیگیری می‌شود.
‎وی عنوان کرد: پس از پیمودن مراحل قضایی حکم قطعی صادر می‌شود و به اجرا در می‌آید.
‎رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان تصریح کرد: هم‌اکنون پرونده‌های زیادی در حوزه اقتصادی سازمان بازرسی کشور در حال پیگیری است و با توجه به اینکه آن‌ها محرمانه است نمی‌توان مفاد آن را افشا کرد.
‎به گزارش فارس، امروز (یکشنبه) همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی به همراه مسئولان ارشد قوه قضائیه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.
‎مسئولان عالی‌رتبه قوه قضائیه با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
‎آیت‌الله آملی لاریجانی و هیئت همراه در ادامه این آیین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و اهدای گل از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
‎رئیس قوه قضائیه در ادامه این مراسم با حضور بر سر مزار حجت‌الاسلام سید احمد خمینی،‌ آیت‌الله طباطبایی بروجردی و حسن حبیبی به قرائت فاتحه پرداختند.
‎آیت‌الله لاریجانی و مسئولان ارشد قوه قضائیه با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حادثه هفتم تیر ادای احترام کردند.
‎گفتنی است، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام خمینی‌(ره) رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی‌رتبه این قوه را در این آیین همراهی کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال