‎تعویق حقوق و سرگردانی کارگران قند کامیاب در کارخانه بی برق و گاز

‎پنجشنبه ,۱۷ بهمن ۱۳۹۲ – IranSOS – نماینده کارگران کارخانه قند کامیاب از تعویق ۴ تا ۱۱ ماه حقوق کارگران و ادامه بلاتکلیفی ۱۵۰ نفر از کارگران در نتیجه نبود امکانات تولید در این کارخانه داد. این کارگر در تشریح جزئیات این خبر به ایلنا گفت: در پی تجمع تعدادی از کارگران کارخانه قند کامیاب خمینی شهر اصفهان در اعتراض به تعطیلی کارخانه و عدم دریافت ۴ تا ۱۱ ماه حقوق، طی فراخوانی کارگران روز شنبه (یازدهم بهمن ماه) مجددا دعوت به کار شدند.

او گفت: از روز شنبه کارگران در محیط کار خود حاضر می‌شوند اما برق و گاز این کارخانه قطع است و مواد اولیه تولید برای کار وجود ندارد.
‎این کارگر گفت: برق و گاز کارخانه به دلیل بدهی قطع شده و کارگران در این هوای سرد بدون هیچ فعالیتی در محیط کار خود سرگردانند.
‎به گفته این کارگر، کارفرما و سایر مسئولان اداری کارخانه پاسخگوی مشکلات کارگران و کارخانه نیستند و در کارخانه حضور فیزیکی پیدا نمی‌کنند به همین جهت کارگران از مسئولان شهرستان خمینی شهر در خواست پی گیری دارند.
‎در همین رابطه، «محمد تجلی» رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمینی شهر اصفهان خبر تعویق حقوق کارگران قند کامیاب را تایید کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال