‎حسن صادقی و فاطمه مثنی از زندان آزاد شدند

‎سه شنبه ,۲۲ بهمن ۱۳۹۲ – IranSOS – حسن صادقی و فاطمه مثنی زوج زندانی در زندان اوین به قید وثیقه از زندان آزاد شدند. به گزارش ‎ هرانا، شب گذشته دوشنبه ۲۱ بهمن ماه حسن صادقی زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ اوین به قید وثیقه از زندان آزاد شد. همسر وی فاطمه مثنی نیز طی هفته گذشته با قید وثیقه از بند زنان زندان اوین آزاد شده بود.

حسن صادقی ‌خرم دشتی که سال گذشته قصد برگزاری مجلسی خانگی برای ترحیم پدر خود غلامحسین صادقی خرم دشتی را داشت، بامداد دوشنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۱ حدود ساعت ۵ صبح با مراجعه مامورین وزارت اطلاعات به همراه همسر خود فاطمه مثنی بازداشت شد.
‎آقای خرم‌دشتی متولد ۱۳۴۳ می‌باشد و در سال ۱۳۶۰ در سن ۱۷ سالگی به اتهام هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران بازداشت و مدت ۷ سال را در زندان گذرانده است و خانم فاطمه مثنی نیز که متولد ۱۳۴۷ می‌باشد نیز در سال ۱۳۶۰ در حالیکه ۱۳ سال بیشتر نداشته است به همراه مادر و خواهرانش بازداشت و مدت ۳ سال را در زندان گذرانده است.
‎لازم به ذکر است، غلامحسین صادقی‌ خرم دشتی از فعالان سیاسی ایرانی مقیم عراق می‌باشد که در تاریخ ۴ بهمن ماه بر اثر بیماری سرطان جان باخته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال