‎بیکاری ۱۰۰ کارگر کارخانه «تهویه» در آستانه میانسالی

‎‎پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲-IranSOS- کارگران کارخانه تهویه به رئیس اداره کار قزوین نوشته‌اند که پس از ۸ الی ۱۸ سال سابقه کار در این کارخانه و رسیدن به سنین ۳۵ الی ۴۰ سالگی، به عنوان نیروی مازاد اخراج شده‌اند و با توجه به شرایط بازار کار و بیکاری جوانان، دیگر امیدی به یافتن شغل تازه‌ای ندارند. ۱۰۰نفر از کارگران کارخانه «تهویه» واقع در شهر صنعتی البرز با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس اداره کار استان قزوین به اخراج خود اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا، کارگران کارخانه تهویه به این مقام دولتی نوشته‌اند که پس از ۸ الی ۱۸ سال سابقه کار در این کارخانه و رسیدن به سنین ۳۵ الی ۴۰ سالگی، به عنوان نیروی مازاد اخراج شده‌اند و با توجه به شرایط بازار کار و بیکاری جوانان، دیگر امیدی به یافتن شغل تازه‌ای ندارند.
‎۱۰۰ کارگر امضا کننده این نامه واگذاری کارگاه‌های کارخانه تهویه به شرکت‌های پیمانکار نیروی انسانی که کارگران جوان را با حداقل دستمزد استخدام می‌کنند را عامل بیکاری خود معرفی کرده و از این مقام دولتی پرسیده‌اند: آیا کارفرما مجاز به انجام چنین اقدامی بدون در نظر گرفتن اولویت پرسنل حاضر شرکت و با حداقل قیمت که عملاً موجب استثمار پرسنل با سلابقه خواهد شد را داراست؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال