‎آیا فوتبالیست قدیمی قاتل فرزندش را می‌بخشد؟

‎دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ -IranSOS- مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور از برگزاری مراسم اجرای حکم قصاص قاتل فرزند یکی از فوتبالیست‌های قدیمی مازندران در صبح روز سه‌شنبه – ۲۶ فروردین ۹۳ – خبر داد. کامیار سالاریان در گفت‌وگو با (ایسنا)، در رابطه با روند این پرونده اظهار کرد: یک درگیری در سال ۸۶ اتفاق افتاد که منجر به قتل «عبدالله حسین‌ زاده» توسط فردی به نام «ب- ق» شد.

وی افزود: سیر رسیدگی به این پرونده حدود شش سال طول کشید تا اینکه قرار شد در آذرماه سال ۹۲ حکم قصاص قاتل اجرا شود، اما با وساطت اینجانب و رییس زندان شهرستان نور و نظر مساعد خانواده مقتول به دلیل هم زملن شدن با ایام محرم اجرای حکم سه ماه به تعویق افتاد.

‎مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور ادامه داد: بعد از آن قرار شد ۲۵ اسفند ۹۲ حکم قصاص اجرا شود ولی باز هم چون این تاریخ در روزهای پایانی سال و نزدیک به ایام عید بود خواستیم زمان اجرای حکم به بعد از عید موکول شود.

‎سالاریان با بیان اینکه در حال حاضر قرار شده صبح فردا حکم قصاص اجرا شود، گفت: ما از طریق انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور تلاش بسیاری برای اخذ رضایت انجام داده‌ایم و هر چند که اولیای دم خواستار اجرای حکم هستند امیدواریم در نهایت رضایت بدهند.

‎وی اظهار کرد: اولیای دم در این رابطه گفته‌اند هر اتفاقی قرار است بیفتد پای چوبه دار خواهد افتاد.

‎مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور گفت: پدر مقتول از فوتبالیست‌های بنام استان مازندران و شهر رویان است که یک مدرسه فوتبال نیز دارد. او روحیه ورزشکاری دارد و به همین دلیل امیدواریم که از قصاص قاتل فرزندش گذشت کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال