‎بازگشت ده تن از زندانیان سیاسی به بند ۳۵۰

‎شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ -IranSOS- تعداد ۱۰ تن از زندانیانی که به سلول انفرادی منتقل شده بودند به بند ۳۵۰ بازگشتند. مجروحین همچنان در سلول انفرادی در اعتصاب غذا هستند. به گزارش هرانا، داور حسینی، عبدالفتاح سلطانی، علی عسگری، آرش همپای، مصطفی عبدی، مصطفی ریسمان باف، امیر قاضیان، اسدالله هادی، اسدالله اسدی و سهیل عربی به بند ۳۵۰ بازگشتند.

یک منبع مطلع به گزارشگر هرانا گفت: «صبح روز شنبه ماموران بند ۲۴۰ تمام زندانیان را به حمام بردند و در این بین کسانی که آسیب کمتری دیده بودند را شناسایی کرده و به داخل بند بازگرداندند. ۱۹ تن از زندانیانی که آسیب‌های جدی تری دیده‌اند همچنان در سلول انفرادی نگهداری می‌شوند و در اعتصاب غذا هستند.»
‎گفتنی است، زندان بانان اقدام به تراشیدن موس سر این زندانیان کرده‌اند و در این مدت برخورد بسیار توهین آمیزی با ایشان داشته‌اند.
‎این منبع همچنین گفت: «دست سمکو خلقتی شکسته، محمدصدیق کبودوند و بهنام ابراهیم‌زاده بشدت آسیب دیده هستند، سروش ثابت سرش شکسته، یاشار دارالشفاء کمرش آسیب دیده و همه در انفرادی هستند.»
‎صبح روز جاری خدابخشی دادیار زندان و سپس مومنی معاون زندان به دیدار زندانیان رفته‌اند.
‎از وضعیت امید بهروزی که شریان دستش پاره شده بود اطلاعی در دست نیست و اسماعیل برزگر که دو دنده‌اش شکسته بود در بهداری زندان به تخت خواب زنجیر شده است.
‎تمام زندانیان در انفرادی و ۱۰ نفری که به بند ۳۵۰ بازگشته‌اند همگی در اعتصاب غذا بسر می‌برند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۲ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال