‎پلمپ ۵۰ واحد صنفی در ۳۵ روز گذشته

‎یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ -IranSOS- سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران، صبح امروز از پلمپ ۵۰ واحد صنفی متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در ۳۵ روز گذشته خبر داد . به گزارش (ایسنا)، سرهنگ برزو همتی در تشریح این خبر بیان کرد: با توجه به بازگشت مسافران و افزایش مراجعات شهروندان به مراکز خرید و صنوف مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ مورد اجرای طرح نظارتی اصناف در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار داشته است.

همتی افزود: در این راستا تعداد ۶۵۰ واحد صنفی نقاط مختلف سطح شهرستان ملارد بصورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت و بازدید اکیپهای اعزامی پلیس پاوا قرار گرفته و تعداد ۵۰ واحد صنفی متخلف که علیرغم اخطارهای قبلی، اقدامی در خصوص رفع ایرادات خود به عمل نیاورده بودند، پلمپ شدند.

‎سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد تصریح کرد: سرکشی و نظارت و کارشناسی تعداد ۳۳۵ واحد صنفی متقاضی پروانه کسب، از دیگر اقدامات ۳۵ روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی انتظامی بود.

‎وی در ادامه با قدردانی از مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: پلیس مصمم است با اقتدار تمام، با بر هم زنندگان نظم عمومی برخورد کرده و از این طریق آرامش و امنیت را در جامعه بسط و گسترش دهد.

‎همتی در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز توسط افراد متخلف، موارد را سریعاً از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال