‎پلمپ ۸ سفره‌خانه سنتی در چالوس

فرمانده انتظامی چالوس از پلمپ هشت سفره خانه سنتی در این شهرستان که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند، خبر داد. به گزارش فارس از ساری به نقل ازپایگاه خبری پلیس، محمدعلی طبری گفت: در پی بررسی‌های مستمر پیرامون فعالیت سفره‌خانه‌ها در محلات مختلف شهرستان چالوس در راستای رسیدگی به شکایت‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و شیوع جرائم، برای ساکنان این مناطق موضوع در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: ماموران ضمن بررسی و بازرسی از سفره‌خانه‌های این شهرستان هشت سفره‌خانه سنتی را که به نوعی محلی برای شیوع انواع جرائم و بزهکاری‌های اجتماعی تبدیل شده بودند شناسایی کردند.
‎طبری خاطرنشان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری شد.
‎طبری با اشاره به اینکه معمولا سفره‌خانه‌ها به لحاظ قرار داشتن در میسر تردد خانواده‌ها دارای مزاحمت عمومی هستند، تصریح کرد: باید از سوی مسئولان ذیربط برای ادامه فعالیت سفره خانه‌ها فکری اساسی شود.
‎فرمانده انتظامی چالوس اظهار داشت: به منظور پیشگیری از جرائم، تأمین آسایش و حفظ آرامش والدین طرح کنترل و نظارت مستمر بر فعالیت سفره‌خانه‌ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت و مردم نیز باید با دقت بیشتر و نظارت هوشمندانه بر رفت و آمد فرزندان خود هرگونه موارد مشکوک در سفره‌خانه‌ها را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال