‎چهار آتلیه پلمب شدند

‎دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ‫-IranSOS-‬ چهار آتلیه شهر اراک به علت تخلفات و عدم رعایت حقوق مشتریان، روز گذشته توسط مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی پلمب شدند. به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، در اوایل هفته با ارائه گزارش‌هایی مبنی بر مفقود شدن تعدادی از فیلم و عکس‌های یک شهروند در یکی از آتلیه‌های شهر اراک اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی، تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

شاکی در اظهارات خود به مأموران انتظامی گفت: هفته گذشته برای گرفتن فیلم و عکس جشن عروسی خود به یکی از آتلیه‌های شهر مراجعه کردم که بعد از گذشت چند روز متوجه شدم که فیلم‌ها و عکس‌های من در آتلیه موجود نیست و گم شده است.
‎وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و دل‌نگرانی که داشتم بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش دادم و خواستار رسیدگی سریع به موضوع شدم.
‎با اعلام این گزارش و با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات با سرعت آغاز شد و مأموران انتظامی متوجه شدند که این آتلیه شکایت‎های دیگری نیز در خصوص فقدانی فیلم و عکس از واحد صنفی خود دارد.
‎در تحقیقات پلیس مشخص شد که این آتلیه دارای شعبه دیگری در سطح شهر است که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کند و نسخه‌هایی از عکس‌ها نیز در لپ‌تاب متصدی آن آتلیه نیز ذخیره سازی شده‌است.
‎در روند تحقیقات دو آتلیه دیگر نیز که با متصدی آتلیه متخلف همکاری داشتند شناسایی شدند و مشخص شد متصدیان آنها به علت اختلاف با یکدیگر سعی به از بین بردن عکس و فیلم مشتریان خود دارند.
‎با توجه به مشخص شدن موضوع، بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی ۴ آتلیه مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت و کلیه فیلم و عکس ها توقیف شد و با شناسایی صاحبانش به آنها تحویل شد.
‎در پایان تحقیقات نیز شاکیان با ارائه پیام تقدیر از تلاش و اقدام سریع مأموران پلیس در برخورد با آتلیه‌‌های متخلف تقدیر کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال