‎انتقال بهنام شیخی و حمید منافی به مکان نامعلوم

‎سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ -IranSOS- عصر روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه «بهنام شیخی و حمید منافی» دو تن از فعالین سیاسی آذربایجانی که در بند مالی زندان اوین در بازداشت به سر می‌بردند به مکان نامعلومی انتقال یافتند. به گزارش هرانا، این انتقال به جهت اعتصاب غذای آن‌ها صورت گرفته است. بهنام شیخی و حمید منافی به ترتیب از دوم و هجدهم اردیبهشت ماه جاری دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

در این بین خبر می‌رسد که «محمود اجاقلو» دیگر فعال نگهداری شده در این بند نیز با وجود صدور قرار وثیقه برای وی از آزادی موقتش جلوگیری به عمل آمده شده است. بازپرس «رجبی» علت آن را اعتصاب غذای «اجاقلو» عنوان کرده است. اعتصاب غذای اجاقلو به همراه منافی و در اعتراض به وضعیت وخیم شیخی صورت گرفته است.
همچنین گفته می‌شود که برای «اکبر آزاد» دیگر فعال سیاسی آذربایجانی که در بند ۳۵۰ زندان اوین نگهداری می‌شود قرار وثیقه یکصد و پنجاه میلیون تومانی صادر شده است.
‎لازم به ذکر است؛ بازداشت ۴ فعال فوق در ارتباط با مراسم روز جهانی زبان مادری که در نسیم شهر تهران برگزار شده بود صورت گرفته است.
‎تاکنون سه بازداشتی دیگر این پرونده و به نام‌های «علیرضا فرشی – رستم کاظم‌پور و منصور فتحی» با قرار وثیقه‌های سنگین آزاد شده‌اند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال