‎ کاظم صدیقی: ‎در برخی مناطق شهر تهران بی‌حجابی کامل است

‎ جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ -IranSOS- کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: در برخی مناطق شهر تهران بی‌حجابی کامل است و انواع ابتذال‌ها از طریق ماهواره و شبکه‌های اینترنتی به خانواده‌ها راه می‌یابد. ‎به گزارش ایسنا وی گفت‫:‬ البته در بخشی از مدیریت‌های کشور این پیام را دریافت نمی‌کنند، نکته مورد توجه این است که وزارت کشور، وزارت اطلاعات،‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم،‌ وزارت آموزش و پرورش،‌ باید مسائل فرهنگی را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و نسبت به این مسئله احساس تکلیف شرعی کنند، زیرا این کشور، کشور اهل بیت و قرآن است.

وی اضافه کرد: وزارتخانه‌ها باید در عزل و نصب‌ها مسئله تقوا را مد نظر قرار دهند و به اوضاع فرهنگی کشور حساسیت داشته باشند، در برخی مناطق شهر تهران بی‌حجابی کامل است و انواع ابتذال‌ها از طریق ماهواره و شبکه‌های اینترنتی به خانواده‌ها راه می‌یابد.
‎صدیقی گفت: مقام معظم رهبری فضای مجازی را موضوع بسیار حساسی می‌دانند به طوریکه گروهی را با ریاست رئیس‌جمهور مشخص کردند تا این مسائل را کنترل کنند و در کشورهای دیگر نیز همینطور است که نمی‌گذارند نرم‌افزارهایی که بُعد جاسوسی، امنیتی و اقتصادی دارد، آزاد باشد.
‎وی گفت: همه باید به قانون عمل کنیم به خصوص ما که مسلمانیم و نسبت به دین تعهد داریم باید به داد جوانان برسیم تا گناه شایع نشود و این مسئله از طریق امر به معروف و نهی از منکر که در قانون اساسی نیز آمده است، مطرح می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال