درخواست شاهرخ زمانی برای نجات جان چهار زندانی عقیدتی محکوم به اعدام

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ -۲۰۱۴-۰۶-۱۷-IranSOS- شاهرخ زمانی فعال کارگری در بند طی فراخوانی برای نجات جان چهار زندانی عقیدتی اهل سنت محکوم به اعدام از تمام نهادها و سازمانهای حقوق بشری درخواست کرده که برای نجات جان ابن چهار نفر از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند. بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، شاهرخ زمانی عضو کمیته ی پیگیری برای ایجاد تشکلهای کارگری در فراخوان خود نوشته است که جان زندانیان عقیدتی سیاسی اهل سنت در خطر است و کسی برایش مهم نیست که از شنبه این عزیزان هم وطن سه بار پای چوبه دار رفته اند.

همچین این فعال کارگری نوشته است که من به نوبت خود خواستار متوقف شدن اعدام این زندانیان عقیدتی سیاسی هستم و همدردی خود را با خانواده این عزیزان اعلام میکنم و از تمام نهادها و سازمانهای حقوق بشری درخواست میکنم که برای نجات جان ابن چهار نفر از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.
حامد احمدی، کمال مولایی، جمشید دهقانی و جهانگیر دهقانی از چهار روز پیش در اعتصاب غذا به‌سر می‌برند و خواهان بازگشت به زندان رجایی شهر کرج و برگزاری محاکمه مجدد و علنی برای خود هستند.
این چهار زندانی محکوم به اعدام اهل‌سنت هستند که صبح روز شنبه جهت اجرای حکم اعدام از سالن ۱۰ زندان رجایی شهر کرج به سلول انفرادی و سپس زندان قزل‌حصار کرج منتقل شدند تا حکم اعدام در موردشان به اجرا درآید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال