ادامه تحصن و مریض شدن تعدادی از اعضای خانواده‌های چهار زندانی اهل سنت

پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ -۲۰۱۴-۰۶-۱۹-IranSOS- بستگان چهار شهروند اهل‌سنت محکوم به اعدام در حالی در مقابل زندان قزلحصار تجمع کرده‌اند که بر اثر کمبود امکانات و برودت هوا در چند شب گذشته، تعدادی از آنها دچار مریضی شده‌اند. بنا به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، بعضی از افراد متحصن در جلوی درب زندان قزلحصار مخصوصا دختر حامد احمدی به اسم مهنا، بر اثر کمبود امکانات و برودت هوا در شب، به شدت مریض شده‌اند و از طرف دیگر نیروی اتتظامی با استفاده از زور و تهدید خانواده‌های متحصن را مجبور به پایان تحصن کرده و آنها را متفرق نموده است و وسایل همراه آنها را جمع‌آوری کرده‌اند.

اعضای خانواده این چهار زندانی اهل سنت همچنان اصرار بر ادامه تحصن دارند و تاکنون در برابر فشارها و تهدیدات نیروی انتظامی مقاومت کرده‌اند.
در این باره حبیب‌الله احمدی پدر زندانی محکوم به اعدام حامد احمدی به کمپین گفت که امروز صبح دو تن از وکلا به نام‌های بهزاد محمدی و شیما کوشاه به زندان مراجعه کرده و به طور رسمی وکالت این چهار زندانی را به عهده گرفتند، تا از امروز پیگیر پرونده فرزندان ما باشند.
پدر این زندانی همچنین گفت که امروز به ما خبر دادند که اجرای احکام، اعدام بچه‌های ما در زندان قزلحصار متوقف کرده و آنها را به رجایی شهر برمی‌گردانند و از ما خواسته‌اند که به شهر خود بازگردیم؛ ولی ما فعلا اینجا هستیم و تا مطمئن نشویم به تحصن خود پایان نمی‌دهیم.
‏http://kampain.info/mer.php?id=1036

کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال