‎محکومیت حبس و جریمه برای سه جوان سنندجی

سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۷-۰۸-IranSOS- میعاد احمدی، عزت گلپری‌پور و شاهو حیدری سه جوان اهل‌سنندج به حبس و جزای نقدی محکوم شدند. به گزارش هرانا، سه شهروند یاد شده در پرونده‌ای مشترک که با بازداشت ایشان در فروردین ماه تشکیل شد، نهایتا با محکومیت حبس و جریمه نقدی مواجه شدند.

طی حکمی کتبی که از سوی شعبه ۴ دادگاه انقلاب سنندج صادر شده، میعاد احمدی به ۲ سال حبس که به مدت ۵ سال به حال تعلیق درآمده به همراه ۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده است. پیش‌تر هرانا در گزارشی محکومیت وی را پنج سال حبس تعلیقی اعلام کرده بود که بدین وسیله تصحیح می‌شود.
‎همچنین عزت گلپری‌پور و شاهو حیدری، دو جوان دیگر سنندجی در این پرونده، هر کدام به ۳ ماه زندان محکوم شده‌اند که فعلا به قید وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد می‌باشند.
‎این سه شهروند سنندجی در تاریخ ۲۰ فروردین ماه سال جاری توسط نیروهای امنیتی بازداشت و پس از گذراندن دوره یک ماهه در اداره اطلاعات سنندج به زندان مرکزی این شهر منتقل و سپس با قید وثیقه از زندان آزاد شدند.
‎اتهاماتی که میعاد احمدی، عزت گلپری‌پور و شاهو حیدری به خاطر آن محاکمه شدند «اقدام علیه امنیت کشور» و «ارتباط با یکی از احزاب کردی» عنوان شده است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال