‎گزارش ویدیویی تجمع اعتراضی روز چهارشنبه در اصفهان

پنجشنبه  ۱ آبان ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۰-۲۳-IranSOS- روز چهارشنبه مورخ ۳۰ مهرماه شهروندان اصفهانی در تجمعی مقابل دادگستری این شهر به ناامنی اجتماعی و رویداد اسیدپاشی‌های اخیر در این شهر اعتراض کردند.
به گزارش هرانا ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران صد‌ها شهروند معترض در تجمع مقابل دادگستری این شهر با سر دادن شعارهایی از قبیل «امر به معروف با اسید نمی‌خواهیم»، «حجاب زوری نمی‌شه، ایران عراق نمی‌شه»، «امنیت، آزادی، حق مسلم ماست»، «احمدی مقدم، استعفا استعفا»، «دادستان حیا کن، صندلی‌ات و‌‌ رها کن»، «ای خواهر قربانی در قلب ما می‌مانی»، «دادستان، دادستان این صدای داد ماست، صدای فریاد ماست»، «نیروی انتظامی، خجالت خجالت»، «اصفهان شهر ماست، امنیت حق ماست» ناخرسندی خود را از عملکرد دستگاه قضایی و پلیسی اعلام کرده و با قربانیان این وقایع اظهار همدردی نمودند.

تجمع کنندگان ضمن مخالفت با حجاب اجباری خواستار برخورد با عاملان اسیدپاشی‌های اخیر شدند.
این تجمع که با راهپیمایی شهروندان معترض همراه بود در حوالی دروازه شیراز این شهر با دخالت نیروهای انتظامی و لباس شخصی به خشونت کشیده شد.
لازم به ذکر است همزمان تجمع مشابهی نیز در شهر تهران و در مقابل مجلس شورای اسلامی با اهداف و شعارهایی مشابه برگزار شده بود.
گزارش ویدیویی از تجمع در اصفهان را در ادامه مشاهده نمایید.
‎لینک مستقیم به یوتیوب : http://youtu.be/tJPlP0NNJVY

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال