‎ارژنگ داوودی به سالن ۱۲ بازگشت

پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۱-۱۳-IranSOS- ارژنگ داوودی زندانی سیاسی از بیمارستان امام خمینی به سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج بازگشت. به گزارش هرانا، ظهر روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه ارژنگ داوودی در پی ضربه شدیدی که در سلول انفرادی بر اثر زمین خوردگی به ناحیه سر وی وارد شده بود به بیمارستان هزار تخت خوابی امام خمینی منتقل شد. وی در روز یک‌شنبه ۱۸ آبان ماه از سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج به سلول انفرادی منتقل شده بود و در آنجا در اعتراض به عدم دسترسی به داروهای قند و فشارخون خود دست به اعتصاب غذا زد.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «ارژنگ داوودی باید تا سه ماه تحت نظر پزشک باشد. پزشکان مشکل وی را ضربه شدید به ناحیه سر تشخیص دادند و گفته‌اند خوشبختانه منجر به خونریزی نشده است. وی اکنون احساس فشار و درد در چشمانش دارد و پزشکان گفته‌اند این موضوع تا یکماه و سر درد تا دو ماه دیگر ممکن است ادامه داشته باشد و ایشان باید استراحت مطلق نمایند.»
‎این منبع در بخشی از سخنانش گفت: «مسئله انفرادی آقای داوودی فعلا بر طرف شده و ایشان را بداخل سالن ۱۲ بازگردانده‌اند و به اعتصاب غذای خود نیز خاتمه دادند.»
‎ارژنگ داوودی زندانی مسن زندان رجایی شهر کرج که بیش از ۱۰ سال را در زندان بسر می‌برد، بتازگی به اتهام «عضویت و هواداری و فعالیت موثر در پیشبرد اهداف گروهک منافقین (مجاهدین خلق) در زندان» به اعدام محکوم شد.
‎گفتنی است، این اتهام مورد تکذیب این زندانی سیاسی قرار گرفته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال