‎بارندگی اسیدی ۳۰۰ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۱-۲۰-IranSOS- آخرین بارش باران اسیدی دست کم ۳۰۰ شهروند خوزستانی را راهی بیمارستان کرد. آلودگی تاسیسات نفتی و صنعتی، آتش زدن مزارع نیشکر، انباشت زباله، سکون هوا و رطوبت ۹۵ درصدی از جمله عوامل باران های اسیدی در اهواز است.
به گزارش هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ‘ایرج نظری’ اظهار کرد: این بیماران در مراجعه به مراکز درمانی خدمات دریافت کردند.

وی از آمادگی بیمارستان ها برای رسیدگی به این بیماران خبر داد و افزود: این بار تعداد بیماران مراجعه کننده نسبت به دفعات قبل کاهش یافته است.
‎معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توصیه کرد بیماران ریوی ، قلبی و دارای ضعف سیستم ایمنی در زمان بارندگی کمتر از منزل خارج شوند یا از ماسک استفاده کنند.
‎با بارش نخستین باران پاییزی در سی ام مهر ماه امسال در خوزستان نیز یک هزار نفر با علایم مشکلات تنفسی به مراکز درمانی مراجعه و درمان شدند.
‎پارسال نیز به دنبال بارندگی هایی که بعضا از آن به عنوان باران اسیدی نام برده شد شمار زیادی از شهروندان دچار مشکلات تنفسی شده و به مراکز درمانی و بیمارستان های خوزستان بویژه اهواز مراجعه کردند.
‎به دنبال بروز این مشکل، مدیرکل محیط زیست خوزستان با بیان این که عوامل این حادثه در دست بررسی است گفته بود که آلودگی تاسیسات نفتی و صنعتی، آتش زدن مزارع نیشکر، انباشت زباله، سکون هوا و رطوبت ۹۵ درصدی از جمله عوامل باران های اسیدی در اهواز است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال