‎اعدام یک زندانی در زندان مرکزی قم

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۱-۲۸-IranSOS- صبح امروز با درخواست ولی دم مقتول حادثه بیمارستان شهید بهشتی و به حکم ریاست قوه قضاییه حکم قصاص محکوم علیه ص. ی. ف در زندان مرکزی قم اجرا گردید. به گزارش هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز با درخواست ولی دم مقتول حادثه بیمارستان شهید بهشتی و به حکم ریاست قوه قضاییه حکم قصاص محکوم علیه ص. ی. ف در زندان مرکزی قم اجرا گردید.

حادثه نزاع در بیمارستان شهید بهشتی استان قم در حالی به وقوع پیوسته بود که درفروردین سال جاری عده‌ای ساعتی پیش از ورود به بیمارستان با یکدیگر درگیر و و با ضربات چاقو یکدیگر را مصدوم کرده و سپس درگیری مجددی در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی سبب به قتل رسیدن یکی از طرفین دعوا شده بود.
‎در تاریخ ۲۲/۲/۹۳ بازپرس شعبه دادگستری عمومی و انقلاب قم قرار مجرمیت متهمان پرونده را صادر و پرونده با کیفر خواست جهت صدور رأی به شعبه اول دادگاه کیفری ارجاع شده و احکام مربوط به مجرمان این حادثه اعلام گردید.
‎حکم قصاص متهم اصلی این پرونده صبح امروز در زندان مرکزی قم اجرا شد و دیگر متهمان پرونده نیز به ۵ سال حبس، ضربات شلاق و ۲ سال تبعید به شهرهای قائن، دره شهر، ایذه، طبس و قیدار محکوم شدند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال