‎عفو ۱۰۲۰ زندانی از جمله تخفیف به ۷ محکوم به اعدام

‎پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۲-۱۹-IranSOS- رئیس کل دادگستری استان کرمان از عفو ۱۰۲۰ زندانی در کشور از جمله سیزده زندانی استان کرمان با جرایم مربوط به مواد مخدر، به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالروز انقلاب ۵۷ خبر داد. به گزارش هرانا به نقل از ایسنا، یدالله موحد در تشریح این خبر گفت: به مناسبت دهه فجر تعداد هزار و بیست نفر از محکومین محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی از سراسر کشور مورد عفو رهبری قرار گرفتند که تعداد سیزده نفر از این مشمولین از استان کرمان می‌باشند.

وی گفت: تمام مشمولین عفو استان کرمان در حوزه مواد مخدر بودند که تعداد هفت نفر از آن‌ها محکومین اعدامی بودند و با اجرای این عفو مجازات‌شان، به حبس ابد تبدیل شده است.
‎وی با بیان این‌که «دو نفر از زندانیان با اعمال این عفو آزاد شده‌اند» افزود: مابقی این مشمولین از زندانیان نسوان استان می‌باشند که مجازات‌شان تقلیل یافته است.
‎نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: از مجموع عفو شدگان، چهار مورد مربوط به زندان بم، چهار مورد از سیرجان، سه مورد از جیرفت و دو مورد دیگر از شهر کرمان می‌باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال